Sportstaske - Køb billige sportstasker

Trænger den slidte sportstaske til at blive skiftet? Hos Holdsport har vi skrevet denne guide, som hjælper dig på vej: sportstaske

Lån penge

Vidste du, at du kan ansøge om et lån hos Lendo meget nemt og hurtigt? Lån penge lige her.

Floorball for alle

Frederiksberg Floorball dynamisk floorballklub med fokus på glæde, motion og kammeratskab. Vi er en hastig voksende klub, som tænker sport på nye måder. Vi har hold i alle aldre og dygtige trænereHer kan du komme og spille verdens sjoveste idræt lige meget om du er pige eller dreng, ung eller gammel.

Træningen er en blanding af leg og sjov. Herunder såvel teknisk træning som skud, aflevering samt spiløvelser. Tilpasset alder og niveau.

Klubbens ungdomsarbejde sker i samarbejde med Vanløse Floorball og vi skaber sammen nogen af landets bedste floorballspillere  med fokus på stærke værdier som fx kammeratskab, sammenhold og glæden ved at udfordre sig selv - og lykkes som menneske. Vi har dog også motionshold for voksne.

Klubben er startet af forældre til de børn som spiller. Den drives også primært af forældre. Lysten til støtte op om børnenes sport, når der skal spilles kampe, køres til kamp eller arrangeres juleafslutning er helt fundamentalt for os. Flere forældre er selv blevet bidt af sporten og spiller nu selv.  Men det er ikke en forudsætning for at være med.

Vores ungdomshold fra når børnene er 11-12 år har vi sammen med Vanløse Floorball. Det er rigtig godt og frugtbart samarbejde, som betyder at de to klubber tilsammen danner en af de største medlemsskare i landet med over 350 spillere.

Alle ungdomshold spiller med i landets bedste rækker.